پاسخ به پرسش های متدوال

  • حساب کاربری
  • 1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
    پاسخ: شما می‏‌توانید بعضی از مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با واردکردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل کاربری" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که می توانید شماره تلفن و رمز عبور و همچنین شرکت طرف قرارداد خود را تغییر دهید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
    2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز جدید برای من ایمیل نشده است؟
    پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه لینک.
    3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
    پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "فاکتورهای ثبت شده" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
  • ثبت و پیگیری سفارش
  • 1- آیا برای خرید از آروین‌کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    پاسخ: بله، با این که بدون واردشدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید.
    2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
    3- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
    پاسخ: برای لغو یا تغییر سفارش، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
    4- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آروین‌کالا تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش آروین‌کالا با شما تماس خواهند گرفت.
    5- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
    پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
  • کالاهای عرضه شده در آروین کالا
  • 1- آیا کالاهای خریداری شده از آروین‌کالا آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟
    پاسخ: کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و آروین‌کالا هیچ هزینه اضافه بر مبلغ گوشی از این بابت دریافت نمی‌‏کند. البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را به سادگی از طریق app Store ها دانلود و نصب کنید و یا از طریق درگاه USB گوشی موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.
    2- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
    پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.
    3- آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟
    پاسخ: لازم به ذکر است که خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص می‌یابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی به دلیل وجود محصولات مختلف امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.
  • قیمت
  • 1- آیا قیمت محصولات در سایت آروین‌کالا به روز هستند؟
    پاسخ: بله، آروین‌کالا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

خبرهای جدید